Pentru o sanatate buna - afirmatii

Indiferent de varsta pe care o avem  exista puterea sa ne schimbam metalitatea, convingerile gresite si negative  pentru a avea o viata mai buna , o viata fericita, sanatoasa. Avem idei si conceptii total gresite despre moarte. Toti ne nastem si toti si murim. Daca ne educam din aceasta clipa sa avem o viata fericita si sfarsitul va fi ceva normal. Cu cat vom invata mai mult  la orice varsta  si  cat vom ajuta pe altii sa si transforme viata in bine, nu  credeti dar, Universul ne va ajuta. Cu cat va doriti  sa faceti ceva nou, sau sa cresteti spiritual, cerul va va ajuta. Imi place sa ajut oamenii  si ma intreb cati si-au schimbat gandirea si viata.  Cu cat daruiesc mai mult cu atat simt ca am si mai mult de dat oamenilor.  Lucrez intr-un domeniu care imi place si sunt foarte pozitiva. Ma iubesc pe mine si de aceea  ma bucur  si ii iubesc pe oamenii cu care  vin in contact. Tot ce trebuie sa stiu vine spre mine. Pentru  un corp sanatos ar fi bine  sa  avem;
-o dieta cu proteine, legume , fructe, ceai,
- sa facem exercitii fizice cel putin de doua ori pe zi: inot , Tai-chi, arte martiale, dans, Yoga, sarituri pe o saltea, plimbari in natura, pictura, sa ascultam muzica de relaxare, terapie cu apa, Qiqong, sa adopti o pisicuta, sa  iubesti cu pasiune  jumatatea ta, sa imbratisezi prietenii cu inima deschisa, sa ai grija de o planta,
-terapii alternative; Reiki, acupunctura, masaj, cromoterapie, remedii Bach, afirmatii pozitive, radiestezie.
                                 Cateva afirmatii pozitive:
-daruirea iubirii  ma face fericit
-ma iubesc pe mine insumi si imi place ceea ce fac
-am o stare de sanatate  perfecta si o vitalitate debordanta
-traiesc in clipa prezenta , ma bucur de fiecare clipa si viitorul meu este minunat
-ma iubesc pe mine insami pentru ca am inteles trecutul meu si fauresc acest prezent minunat
-totul este perfect si desavarsit  in viata mea
-toate dorintele si nevoile mele sunt indeplinite in orice moment
-veniturile mele sunt intr-o continua crestere
-primesc lucruri bune in fiecare moment de la  toate persoanele
-eu invat din experientele mele si succesele se tin lant
-eu sunt una cu puterea care m-a creat
-exista intotdeauna  oameni care au  nevoie de mine
-munca mea este o placere si castig suficienti bani
-ma aprob pe mine insumi
- ma mut chiar acum intr-un loc mai bun  de munca ( sau de locuit, sau....)
- am o relatie de iubire armonioasa
-sunt plin(a) de iubire si afectiune sincera
-sunt tanar(a),  bucuros(a) , fericit(a)
- sunt perfect sanatos(a)
Afirmatiile au verbul la prezent, se scrie o singura afirmatie pe hartie de 20de ori, se repeta de  multe ori pe zi,  nu te intereseaza parerile celorlalti, stai cu oamenii care te fac fericit si alunga ce este negativ din viata ta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu