Cum te poti schimba

Sa ne stimulam in permanenta  pentru a invata mai bine
sa ne exprimam recunostinta
sa ne notam afirmatiile in scris si sa le rostim cu voce tare
sa meditam des
sa practicam  exercitiile nu din rutina , sa ne  bucuram
sa schimbam alimentatia
sa faci  incantatii
aplica tehnici de vizualizare
citeste cat de mult din literatura spirituala
sa fi dornic sa incepi o noua zi
sa asculti muzica preferata
sa faci baie multa
sa multumesti alimentelor  pe care le consumi
sa binecuvantezi fiecare activitate pe care o faci

- Prin nutritie-
    o dieta adecvata ,
    combinatii reusite intre alimente
-Prin exercitii fizice-
   Yoga,  Tai- Chi, Arte Martiale,  Qi- Qong , Tao,  Wushu, Kendo,
   Aikido, Kata, Judo, Kung- Fu, Bushi-do, inotul, sarituri pe o saltea  elastica, dansul din buric, plimbari
  Terapii alternative- Reiki,  Acupunctura,  masaje,  reflexoterapie,  afirmatii; rugaciuni, pelerinaje la manastiri
  Tot ceea ce credem in mintea nostra devine adevarat pentru noi
  Iubirea de sine ne poate schimba
-Afirmatii
trec orice punte cu usurinta si cu bucurie
consider ca trebuie sa ma eliberez de orice tipar care opune rezistente in mine
imi accept bine toate schimbarile din viata mea
astazi este o zi minunata si este alegerea mea
totul este perfect in viata mea
trecutul nu are nici o putere asupra mea
ma integrez in ritmul universal cu incredere si bucurie
ma iubesc si ma aprob pe mine insumi
gandurile mele sunt pline de iubire  imi mentin imunitatea  puternica
ma eliberez de trecut , sunt impacat
totul este bine in viata mea, sunt in siguranta
imi creez numai situatii si experiente fericite



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu