Ajutorul de care ai nevoie si sa-ti aduci aminte

"Pentru ce tu omule, m-ai lasat pre mine?
Pentru ce iarasi te-ai lipit de vrajmasul meu?
Adu-ti aminte ca pentru tine din Cer m-am pogorat.
Adu-ti aminte ca pentru tine trup m-am facut.
Adu-ti aminte ca pentru tine gonire am rabdat, graire de rau, batjocuri, necinste , rane, scuipiri, pumniri, luare de ras si patimi de rusine am primit.
M-am pogorat din Cer ca pre tine sa te sui la Cer.
M-am smerit ca pre tine sa te inalt.
Am saracit ca pre tine sa te imbogatesc.
M-am necinstit ca pre tine sa te proslavesc.
M-am ranit ca pre tine sa te vindec.
Am murit ca pre tine sa te inviez.
Tu ai pacatuit, iara eu pacatul tau asupra mea l-am luat.
Deci tu pre aceasta a mea dragoste o treci cu vederea?
 In locul meu iubesti pacatul.
In locul meu slujesti patimilor.
Au voiesti inaltime? Dar cine este mai inalt decat Imparatul Cerului?
Au voiesti slava?  Dar cine este mai mult  slavit  ca mine?
Au voiesti intelepciune? Eu sunt Intelepciunea.
Au doctor cauti? Dar cine te va doftoroci afara de mine?
De cauti pace , eu sunt Pacea.
De cauti lumina, eu sunt Lumina lumii.
De cauti calea, eu sunt Calea.
De cauti adevar, eu sunt Adevarul.
Deci dar, pentru ce nu voiesti a veni catre mine?
De nu te lasa pre tine pacatul, Eu pentru pacatosi am murit.
De te tulbura pre tine multimea pacatelor, la mine este mai multa milostivire.
Ca am zis: Veniti catre mine toti cei osteniti si impovarati si eu va voi odihni pre voi". 
( Matei 11:28)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu